LINKEDIN ANNONCERING

Det bedste sted at annoncere B2B.

LinkedIn annoncering byder på en række targeting muligheder som du ikke finder andre steder. Derfor er det så velegnet til B2B salg.

"CPM 7x mindre & CPC 10x mindre. WOW!"

Cliio gennemgik vores annoncekonto, og foreslog nogle forbedringer. Allerede nu må jeg bare sige, at det har været det hele værd. Man kan virkelig brænde penge af hvis man ikke 100% ved hvad man laver med LinkedIn Ads.

Jeppe Østergaard Hansen
Founder @ Returnflows
HVORFOR LINKEDIN? 

Fordi det er den bedste kanal til B2B. Simple as that.

Gear Icon - Agency X Webflow Template

Betalt = Organisk 

På LinkedIn kan din organiske tilstede værelse forbedre dine annoncer markant. Samtidig kan dine annoncer tilføre stor værdi til din organiske tilstedeværelse.

Graph Icon - Agency X Webflow Template

Bedste Targeting

LinkedIn største fordel ligger klart I hvor specifikt man kan målrette sine annoncer. Det er ekstremt vigtigt når vi annoncerer i B2B regi.

Magnet Icon - Agency X Webflow Template

Professionelt Netværk

Fordi LinkedIn er et professionelt netværk, har folk typisk også opdateret deres profiler med korrekte oplysninger. Det betyder færre annoncekroner spildt for jer.

Bill Icon - Agency X Webflow Template

Kvalificeret Retargeting

Med LinkedIns tracking kan man tage eksisterende trafik fra jeres hjemmeside og kvalificere den inden man annoncere til dem igen.

Coin Icon - Agency X Webflow Template

En Dyr Kanal? 

Ja, det er dyrere at annoncere på LinkedIn, hvorfor det typisk ikke er den første kanal man går i gang med. Til gengæld er kvaliteten af leads meget højere og man spilder ikke annoncekroner på irrelevante målgrupper.

SÅDAN FUNGERER DET

Den mest avancerede målretning i branchen.

Vores proces er meget lig andre bureauers. Hvis du har arbejdet med andre, kender du den sikkert. God kommunikation er nøglen til et godt samarbejde!

Hør Mere  
Bulb Icon - Agency X Webflow Template

1. Teknisk Setup

Vi skal naturligvis have sat al tracking op inden vi overhovedet sætter kampagner i gang. Du kender det. Det skal gøres.

Email Icon - Agency X Webflow Template

2. Udarbejdelse af Kreativer

Næst skal vi have udarbejdet nogle kreativer til jeres annoncer, så vi kan få testet lidt forskelligt. Dette kan være en blanding af tidligere opslag og nye kreativer vi designer.

Tools Icon - Agency X Webflow Template

3. Test & Optimering

Når det hele ellers er i gang, så skal der bare testes og optimeres løbende derfra. Den der tester mest, vinder mest.

Graph Icon - Agency X Webflow Template

4. Rapportering & Tilretning

Vi rapporterer selvfølgelig løbende, så I også ved hvordan det kører. Hvis tilretninger er nødvendige - strategiske eller taktiske - så gør vi det.  

Du har sikkert nogle af de her spørgsmål

Vi har i hvert fald hørt dem en del gange 😉

Er LinkedIn annoncer ikke ret dyre?

Det kommer an på hvordan du ser det.

Hvis du kun kigger på hvad en enkelt eksponering koster, så er det dyrere end de fleste kanaler.

Men til gengæld kan du være sikker på, at du rammer de rigtige folk. Det er der ingen andre kanaler der kan.

Derfor er det så relevant for B2B virksomheder.

Hvor højt skal mit budget være?

En god tommelfingerregel plejer at hedde minimum 10.000kr om måneden.

Med det budget kan man sætte en god kampagne-struktur op, der både inkluderer forskellige annonceformater og målrettet retargeting.

Kan LinkedIn annoncering køre alene?

Det KAN det godt, men det fungerer rigtig godt sammen med en anden kanal som f.eks. Google.

LinkedIn er nemlig i højere grad et sted hvor folk bliver inspirerede og undersøger muligheder, frem for at købe. Mere om det nedenunder.  

Hvad er nogle gode use cases?

Hvis I har eksisterende trafik på hjemmesiden - f.eks. fra Google - kan man køre remarketing mod dem på LinkedIn, og sørge for, at man kun rammer de rigtige mennesker, og ikke bare tilfældige besøgende.

Det egner sig også rigtig godt til, hvis I har et snævert marked eller en liste med specifikke virksomheder i vil arbejde med. Der kan man f.eks. lave flere kampagne-spor mod diverse stakeholders i virksomhederne.

Hvad koster det hvis vi skal have hjælp? 

Det afhænger lidt af jeres budget, da et større budget kræver mere arbejde at håndtere.

Derfor har vi prissat det således at koster det 5.000kr om måneden + 15% af jeres annoncebudget.

Hvis I f.eks. har et budget på 20.000kr om måneden, vil det koste 5.000kr + 3.000kr eks moms per måned.

Sådan! Vi vender som regel tilbage inden for 24 timer ☕️
Hov! Noget gik galt..
SKAL I ANNONCERE PÅ LINKEDIN? 

Lad os tage en snak om mulighederne.